неделя, 5 февруари 2012 г.

Сладка любов

Не трябва ти да си вълшебна с неповторима красота,
а трябва да си земна, за да заслужиш любовта!
Не трябва ти да си вълшебна да омайваш с чудеса,
а трябва просто да си майка да носиш името жена!

И твойта красота ще бъде кристална утринна роса,
любовта си да обвържеш с дълга на цялата земя.
Бъди така обикновенна недостижима във света,
бъди така дълбоко земна, бъди ти майка и жена!

Мариета Ангелова
Не ми беше трудно да изразя моето отношение към любовта :) Аз съм толкова влюбена, в живота, в семейството си, в природата, животните, слънцето и разбира се в най-прекрасния и грижовен мъж до мен. Всички трябва да намерим своята любов. Много често хората около мен казват, че тя не съществувала. Та това е абсурдно, човек може да се влюби във всичко, стига да го позволи. Обичайте се!


Ще я включа в:
Игра 33- Цвета на любовта... при Arty mark
Week #140 Free & Easy February - Pt1
Февруарско предизвикателство - Месецът на любовта

4 коментара:

  1. Първо благодаря за прекрасните стихове!Радвм се че изрази любовта си така поетично и вдъхновено, цветно и зареждащо.Благодаря ти че се включи в играта!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти и аз за хубавите стихове, които вдъхват живот на картичката ти. А цветята са супер:)

    Благодаря ти, че участва в предизвикателството на Двете елши.

    ОтговорИзтриване
  3. Харесва ми как прилагаш хартията и самия ти стил. Надявам се скоро да видя още много композиции от теб и всички момичета да казват "УАУ" колко е красиво. Както гласи един крафтерски девиз: " Не спирам да творя! ". Само напред.

    ОтговорИзтриване

 
Free Blogger Templates Blogger Styles | Best Credit Card Offers